10.05.2013

KJOLE OG BUKSE TIL 2 SØSTRE!

Blir spurt om å sy på bestilling innimellom, og det synes jeg er veldig koselig. Og i dette tilfellet fikk jeg fullstendige frie tøyler, og da koser jeg meg virkelig. Eneste kravet var kjole til storesøster og bukse til lillesøster.
 
Kjole i mønster fra boka "Barn igjen". Sydd i dongeri fra S&S.
Applikert med uglestoff og blonder kjøpt på ebay. Kjolen er i str 4 år.
 Bukse til lillesøster i samme stoff som kjolen til storesøster. Mønster fra Meedom.
 Buksa er i str 86, og jeg har brukt samme stoff og blonder til applikering, som på kjolen til søsteren.

Storesøster går på samme avdeling i barnehagen som vesla her i heimen, og hun kom stolt bort og viste meg kjolen dagen etter at den var levert. Moren kunne fortelle, uka etter, at kjolen hadde vært vasket 3 ganger allerede, så den fallt virkelig i smak. Veldig koselig at ungene liker det jeg syr òg.

GOD FREDAG ALLE SAMMEN!




1 kommentar:

  1. So fin kjole og bukse, ikkje rart jentene er fornøgde.

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥